Werkcollege Oberstufe der 15 - 19 Jährigen

Das Demokratische Werkcollege bietet Orientierung und Vorbereitung auf weiterführende Schulen, Beruf, Externistenprüfung, Matura, Studienberechtigungsprüfung.

OVERVIEW

The website college.schuelerinnenschule.at currently has an average traffic classification of zero (the smaller the superior). We have parsed zero pages within the website college.schuelerinnenschule.at and found one website linking to college.schuelerinnenschule.at.

COLLEGE.SCHUELERINNENSCHULE.AT TRAFFIC

The website college.schuelerinnenschule.at has seen variant quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for college.schuelerinnenschule.at

Traffic ranking (by month) for college.schuelerinnenschule.at

Traffic ranking by day of the week for college.schuelerinnenschule.at

SchülerInnenschule im WUK Wien

8230; sind wir! 35 Jahre alternative Schule. Wurde anlässlich der 35-Jahre-Jubiläumsfeier der SchülerInnenschule am 08. Das Buch beleuchtet auf einmalige Weise die Geschichte der Schule und des Reformschulwesens in Österreich und enthält bewegende Interviews mit vielen Beteiligten.

WHAT DOES COLLEGE.SCHUELERINNENSCHULE.AT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of college.schuelerinnenschule.at Mobile Screenshot of college.schuelerinnenschule.at Tablet Screenshot of college.schuelerinnenschule.at

COLLEGE.SCHUELERINNENSCHULE.AT SERVER

I identified that a single root page on college.schuelerinnenschule.at took seven hundred and sixty-six milliseconds to download. Our parsers could not detect a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
46.252.18.23

We identified that this domain is using the Apache/2.4.20 operating system.

Werkcollege Oberstufe der 15 - 19 Jährigen

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website college.schuelerinnenschule.at states the following, "Oberstufe der 15 19 Jährigen." I analyzed that the webpage also stated " Das Demokratische Werkcollege bietet SchülerInnen." They also stated " Orientierung, beruflich wie schulisch. Vorbereitung auf Einstieg in eine andere weiterführende Schule, den Beruf, vor allem im künstlerischen und handwerklichen Bereich. Der Unterricht findet verschränkt mit der SchülerInnenschule. Wie sieht das Schuljahr aus? Gibt es ein Zeugnis? Orientierung für die Berufsfindung."

SEE OTHER WEB SITES

amen-yousefs blog - amen yousef - Skyrock.com

Please enter the sequence of characters in the field below. Tue, January 10, 2012. Subscribe to my blog! Post to my blog.

astralunas blog - simplement moi - Skyrock.com

Et bien voila g eut l envie de refaire un ti sky pour mettre tout ceux que j apprecie plus que tout, ceux qui sont tjs autour de moi . en particulier sam et small bien sur! Bizouu a tous bonne visite. Subscribe to my blog! Please enter the sequence of characters in the field below.

Belleisafevess blog - Blog de Belleisafeves - Skyrock.com

Echange donnant donnant, chacun paie ses frais. Voir mon autre blog Belleisadoubles pour les doubles que je vous propose. Subscribe to my blog! Voici, je vous poste mes photos de mes fèves manquantes.